JORNADA DE PORTES OBERTES EUETIB

L'EUETIB organitza quatre sessions de la Jornada de Portes Obertes per tal de mostrar amb més detall cadascuna de les especialitats que imparteix: la primera i la segona es realitzaran els dies 14 i 15 d'abril de 2015 en horari de matí i de tarda, respectivament, i en ella es mostraran les titulacions de Grau en Enginyeria en Biomèdica, Grau en Enginyeria Mecànica i Grau en Enginyeria Química. La tercera i quarta tindran lloc els dies 21 i 22 d'abril de 2015, en horari de matí i de tarda, respectivament, i en ella es presentaran les titulacions de Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica , Grau en Enginyeria Elèctrica i Grau en Enginyeria en Energia.

El termini d'inscripció per a les titulacions de Grau en Enginyeria en Biomèdica, Grau en Enginyeria Mecànica (places exhaurides) i Grau en Enginyeria Química finalitza el 9 d'abril de 2015 a les 23.59h.

El termini d'inscripció per a les titulacions de Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica (places exhaurides), Grau en Enginyeria Elèctrica i Grau en Enginyeria en Energia (places exhaurides) finalitza el 16 d'abril de 2015 a les 23.59h.

Pots accedir al formulari d'inscripció corresponent a la/les sessió/ns que t'interessi/in des dels següents enllaços de cada sessió:

SESSIÓ (DATA I HORA)TITULACIONS
DIMARTS 14/04/2015, a les 10.00h
Grau en Enginyeria en Biomèdica, Grau en Enginyeria Mecànica i Grau en Enginyeria Química. Inscripcions tancades.
DIMECRES 15/04/2015, a les 16.00h
Grau en Enginyeria en Biomèdica, Grau en Enginyeria Mecànica (places exhaurides) i Grau en Enginyeria Química. Inscripcions tancades.
DIMARTS 21/04/2015, a les 10.00h
Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica (places exhaurides), Grau en Enginyeria Elèctrica i Grau en Enginyeria Energia. Inscripcions tancades.
DIMECRES 22/04/2015, a les 16.00h
Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica (places exhaurides), Grau en Enginyeria Elèctrica i Grau en Enginyeria Energia (places exhaurides). Inscripcions tancades.
Places limitades! Els grups per a cada grau/sessió són com a màxim de 30 persones.
darrera modificació: Novembre 2016