UPC Alumni

UPC Alumni és un servei que la Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech (UPC) ofereix als seus titulats i titulades, i als qui hi estan o hi han estat vinculats, amb l'objectiu principal de potenciar el seu sentit de pertinença a la UPC i oferir-los serveis i recursos que els facilitin la interacció, així com la possibilitat de desenvolupar, mitjançant la xarxa, noves relacions professionals i personals.

Els seus objectius són:

• Facilitar l’intercanvi, el coneixement i l’experiència dels membres de la comunitat UPC
  • Dotar la comunitat de serveis relacionats amb la formació contínua, l’orientació i la inserció laboral, l’esport, el lleure, la cultura i l'emprenedoria
  • Facilitar la interrelació entre les persones que en formen part, a través dels clubs, les reunions de promoció i les xarxes socials
  • Aixoplugar i visibilitzar totes les associacions d’antics alumnes ja existents a la UPC, així com les persones sòcies de l'Associació d'Amics de la UPC (AAUPC) que ho desitgin

Més informació al Web d'UPC Alumni

darrera modificació: Abril 2013