Nomenclatura per a la ubicació de d'aules, despatxos i laboratoris

Tant als plànols Web com als rètols situats a l’entrada física de cada espai de l’Escola trobem un de codi que identifica inequívocament cada lloc del Centre. Aquest apartat pretén donar una explicació sobre com interpretar aquests codis per conèixer en tot moment on ens trobem dins de les instal·lacions de l’EUETIB.

Estudiem, per exemple, el codi BAC06A:

B A 06A
Planta Zona de la planta Número de despatx

PRIMERA PART DEL CODI: PLANTA [LLETRA o NÚMERO. UN CARÀCTER]

• S ⇒ Planta Soterrani
  • B ⇒ Planta Baixa
  • A ⇒ Planta Altell
  • 1 ⇒ Planta Primera
  • 2 ⇒ Planta Segona

L'espai estudiat a l'exemple estaria situat a la Planta Baixa.

SEGONA PART DEL CODI: ZONA DE LA PLANTA [LLETRA o ESPECIAL]

Mira la imatge de sota per veure les diferents zones que han estat diferenciades (A, B, C, D, E i BIB).

Per una part trobem els quadrants A, B, C i D pertanyents a l'edifici UR1 (edifici principal de l'Escola). També la zona E (zones exteriors a l'edifici UR1) i per últim la zona BIB (que pertany a l'edifici UR2, la biblioteca, i que te la seva entrada a l'esquerra de la porta principal de l'edifici UR1).

Distribució de zones [Nomenclatura d’espais]

L'espai pres com a exemple estaria situat al quadrant (zona) C de l'edifici UR1 (veure imatge anterior)

TERCERA PART DEL CODI: LLETRA DEL DESPATX [NUMERO DE 2 DÍGITS][OPCIONAL]

Per identificar unequívocament cada espai hem d'interpretar els codis de forma completa. Aquesta darrera part indica número de portes que que ens anem trobant des que entrem a la zona del pis fins que arribem a la del l'espaique busquem.

Pot donar-se el cas de que un espai estigui dividit en varis subespais però que aquests tinguessin la mateixa porta d'entrada. En aquest cas pot completar-se el codi amb una sèrie de alfabètica (A, B, C, ...) que definir cadascun dels subespais.

Al codi d'exemple es descriuria el primer departament al qual s'accediria des de la sisena porta que trobariem a la zona A de la planta baixa, dins l'edifici UR1.

ALTRES NOMENCLATURES ESPECIALS

• BIB ⇒ Biblioteca (També marcada com a Edifici UR2 )
  • E15 o TM ⇒ Edifici 15 o instal·lacions del Taller Mecànic (Espai exterior a l'edifici UR1 situat a l'altra banda del carrer intern del recinte industrial).
darrera modificació: Febrer 2014