Informes de Seguiment de les Titulacions

Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona (EUETIB)

El marc legal europeu vigent estableix que les agències d'avaluació de la qualitat han de fer un seguiment dels títols registrats per les universitats. A Catalunya, l'agència d'avaluació de la qualitat és l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU).

Per aquest motiu, anualment els centres han d'emetre un informe de seguiment per a cadascuna de les titulacions que imparteixen. En el cas de l'EUETIB, aquestes titulacions són els sis graus d'Enginyeria que va començar a impartir al curs 2009-2010.

El seguiment té dos objectius fonamentals: ser una eina útil per a la gestió de la universitat, que permeti l'avaluació del desenvolupament dels seus ensenyaments a partir de l'anàlisi de dades i indicadors, i l'elaboració, si escau, de propostes de millora que serveixin per corregir les desviacions observades entre el disseny dels títols i el seu desenvolupament ordinari; i ser, juntament amb la visita als centres per un equip extern d'avaluadors, una font d'evidències per al procés d'acreditació de les titulacions.

L'any 2011, l'EUETIB va iniciar aquest procés de seguiment amb l'avaluació del primer any d'impartició dels graus al curs 2009-2010. A continuació, es pot consultar l'informe de cada grau per curs acadèmic que l'Escola ha presentat a l'AQU fins el moment:

Curs 2009-2010

Curs 2010-2011

Curs 2011-2012

Curs 2012-2013 contingut protegit

Accés restringit fins la valoració de l'AQU. Obert a la comunitat de l'EUETIB: estudiants, PDI i PAS

darrera modificació: Maig 2014