Inscriu-te al Seminari Defensa amb èxit el teu TFG!

EL 24 DE MAIG A LES 12:00 H. A LA SALA D'ACTES.

A l’hora de defensar el PFC o TFG, ens podem trobar que els nervis ens traeixen o bé que ens manquen recursos per a realitzar una presentació interessant i amena.

El col·legi us proposa un seminari sobre tècniques d’expressió oral per parlar amb el públic i defensar els arguments de manera eficaç.

Aquesta activitat us facilitarà la presentació del vostres projectes, tan en aquest moment com pels que haureu de defensar en un futur.

Formulari d'inscripció

darrera modificació: Maig 2016