Premi al millor Treball Final de Grau a Eulàlia Elisenda Violant Binimelis, estudiant del Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica de l'EUETIB

En el marc de la Diada de la professió que organitza cada any el Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona ha estat guardonada l’estudiant del Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, Eulàlia Elisenda Violant Binimelis, amb el premi al millor Treball Final de Grau pel seu treball Desenvolupament d’un dispositiu per a l’automatització d’ajusts i verificació de plaques electròniques, dirigit per la professora Beatriz F. Giraldo Giraldo, de l’Escola Universitària d’Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona, que al setembre iniciarà la seva activitat acadèmica en un nou centre de la UPC, l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est, al nou Campus Diagonal Besòs.

El treball ha consistit en el Desenvolupament d’un dispositiu per a l’automatització d’ajusts i verificació de plaques electròniques en la fabricació d’equips de diatèrmia per radiofreqüència, assegurant així la traçabilitat de tot el procés en la producció dels equips. S’ha dissenyat i construït un banc de proves calibrat amb tots els requisits necessaris per ajustar, verificar i registrar els circuits mesurador d’impedància, generador de radiofreqüència i l’etapa de potencia.

El projecte es va desenvolupar per a una empresa fabricant d’aparells mèdics.

Imatges relacionades

darrera modificació: Juliol 2016