Resum crònica Barcelona Motordays 2016 – EUETIB e-Tech Racing

El passat 4 de juny, l’equip de Formula Student EUETIB e-Tech Racing va presentar el seu segon monoplaça elèctric a la setena edició del Barcelona Motordays, un esdeveniment que reuneix motor, mobilitat sostenible i livestyle al Moll de la Fusta de Barcelona. La presentació va ser un gran èxit i l’equip va rebre el Premi Públic al Concurs d’Elegància.

Imatges relacionades

Crònica Barcelona Motordays 2016 (Imatge 001) Crònica Barcelona Motordays 2016 (Imatge 002)

darrera modificació: Juliol 2016

Notícies