Avantatges de participar en un programa de mobilitat

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) és una de les institucions universitàries espanyoles capdevanteres en l'estudi, la docència i la recerca dins de l'àmbit de la tecnologia.  Els seus plans d'estudi plantegen un nou model de formació que impulsa com a objectiu estratègic la mobilitat dels seus estudiants i docents, enmarcat dins d'un context d'internacionalització. Aquest impuls suposa obrir les portes a l'estudi i la recerca en institucions internacionals que afavoreixi l'aprenentatge dels nostres estudiants i docents.

L'EUETIB participa en diversos programes de mobilitat internacional i nacional que permeten a l'estudiant realitzar intercanvis acadèmics en altres Universitats. En aquests context, un dels objectius de l'EUETIB és fomentar l'intercanvi de l'estudiantat, oferint una oportunitat única d'adquirir nous coneixements alhora que permet conèixer una cultura, un idioma diferent i una experiència cada cop més valorada per les empreses.

Alhora, els intercanvis acadèmics afavoreixen l'assoliment de competències genèriques que són molt útils per l'enriquiment personal i professional de l'estudiantat.

L'Espai Europeu d'Ensenyament Superior (EEES) pretén harmonitzar els estudis universitaris europeus i potenciar la mobilitat dels seus estudiants.

Amb tot això, la pregunta a fer no és "Haig de marxar fora?" sinó  "A on marxo?"

Descobreix més informació a "Mou-te!" del curs 2015-2016 de la UPC

darrera modificació: Desembre 2015