Com sol·licito plaça?

Si estàs interessat/ada en participar en un programa de mobilitat internacional o nacional durant el curs 2017-2018 has de tenir en compte el següent:

INFORMA'T
Vine a la
reunió informativa sobre la mobilitat d'estudiantat que es durà a terme el 15 de desembre de 2016 en 2 sessions a escollir (a les 10h i a les 15:30h) a la sala d'actes.

REQUISITS
Aquests depenen del programa d'intercanvi escollit. Coneixe'ls aquí.
A més, cada universitat té els seus propis requisits, bàsicament idiomàtics, i altres aspectes que cal tenir en compte en el moment de sol·licitar mobilitat. Coneixe'ls aquí. La informació més precisa i actualitzada es troba a la web de cada una de les universitats.

SOL·LICITUD
Podràs sol·licitar plaça des d'E-Secretaria-> Mobilitat fins el 31 de gener de 2017.
Tindreu a la vostra disposició una bústia de Relacions Internacionals en la que podeu lliurar, si és el cas, còpia del certificat d'idioma estranger (anglès, francès, alemany o italià d'acord amb la taula de certificats de la UPC) i l'imprès que trobareu en aquesta mateixa bústia per mèrits de SALSA'M i grup M1.

El llistat provisional de mèrits es publicarà al web el 6 de febrer. A partir d'aquí s'obrirà un periode d'al·legacions (per email) fins el 9 de febrer. El llistat definitiu es publicarà el 10 de febrer

Les vostres sol·licituds es resoldran tenint en compte els criteris per a determinar l'ordre d'assignació de places.

ASSIGNACIÓ
El 22 de febrer podràs conèixer per Esecretaria la plaça assignada.

SOL·LICITUD A LA UNIVERSITAT ESTRANGERA
Un cop tens plaça assignada, hauràs de demanar admissió a la universitat estrangera dins del termini establert per cada centre. Tota la documentació que hauràs de preparar durant el procés la trobraràs aquí.

darrera modificació: Novembre 2016