CONVOCATÒRIA ERASMUS+ 2016-17
Per a estudis i per a pràctiques
Més informació aquí

VOLS MARXAR DE MOBILITAT AL CURS 2016-17?
Segueix el nostre calendari per sol·licitar plaça.

ESNsurvey 2016
Ets un estudiant que encara no ha estudiat a l'estranger? Explica'ns els teus motius i ajuda'ns a fer més accessibles els programes de mobilitat acadèmica. O has estudiat a l'estranger? Compartiu la vostra experiència omplint el qüestionari ESNsurvey a:
www.esn.org/esnsurvey/2016

BEQUES FARO PER PRÀCTIQUES EN EMPRESES
Faro és un programa que promou la realització de pràctiques en empresa a l'estranger. Més informació www.becasfaro.es.

darrera modificació: Juliol 2016