Assessorament i Projectes per a Empreses

L'EUETIB presta serveis d'assessorament tecnològics a les empreses, les ajuda a analitzar i millorar el seus processos i productes o a dissenyar-ne de nous. Disposem de més de 200 professionals del més alt nivell que cobreixen totes les àrees de l'Enginyeria Industrial. Les empreses poden obtenir des de consell puntual a acompanyament en projectes complexos.

L'EUETIB, el millor partner tecnològic per a les empreses de Catalunya

L'EUETIB col.labora des de fa més d'un segle amb les empreses industrials de Catalunya en projectes d'enginyeria, en la presa de decisions tecnològiques, en la millora de processos i de productes o en el disseny de nous.

Disposem de més de 200 professionals docents i investigadors que cobreixen totes les àrees de l'Enginyeria Industrial: Mecànica, Electricitat, Energia, Electrònica i Automàtica, Química i Biomèdica.

Si vols més informació contacta amb nosaltres:

darrera modificació: Març 2015