Activitats i Formació D'ENGINYERS BCN

En un entorn social i laboral de canvi constant mantenir-se actualitzat i reciclar els coneixements és un dels aspectes més rellevants per a qualsevol professió. Aquesta necessitat s'incrementa quan parlem de professionals tècnics, ja que en les seves mans es troba una part importat dels avenços tecnològics que es donen dins la nostra societat.

ENGINYERS BCN proposa una oferta formativa diversa, de vessant pràctica i aplicable a la vida laboral, que ajuda als professionals de l'Enginyeria de l'àmbit industrial a mantenir actualitzats ele seus coneixements i ampliar-los de manera constant i enriquidora.

Per conèixer i gaudir de l'oferta de cursos, conferències i activitats del Col·legi podeu visiar l'Agenda d'activitats de la nostra página web.

darrera modificació: Abril 2015