Assessorament i Projectes per a Empreses

L'EUETIB presta serveis d'assessorament tecnològics a les empreses, les ajuda a analitzar i millorar el seus processos i productes o a dissenyar-ne de nous. Disposem de més de 200 professionals del més alt nivell que cobreixen totes les àrees de l'Enginyeria Industrial. Les empreses poden obtenir des de consell puntual a acompanyament en projectes complexos.
L'EUETIB  ajuda les empreses a analitzar i millorar el seus processos i productes o a dissenyar-ne de nous.
Disposem de més de 200 professionals docents i investigadors que cobreixen totes les àrees de l'Enginyeria Industrial: Mecànica, Electricitat, Energia, Electrònica i Automàtica, química i Biomèdica.
Si necessiteu assessorament o fer un projecte en algun d'aquest àmbits contacteu-nos i en pL'EUETIB  ajuda les empreses a analitzar i millorar el seus processos i productes o a dissenyar-ne deL'EUETIB nous.

L'EUETIB, el millor partner tecnològic per a les empreses de Catalunya

L'EUETIB col.labora des de fa més d'un segle amb les empreses industrials de Catalunya en projectes d'enginyeria, en la presa de decisions tecnològiques, en la millora de processos i de productes o en el disseny de nous.

Disposem de més de 200 professionals docents i investigadors que cobreixen totes les àrees de l'Enginyeria Industrial: Mecànica, Electricitat, Energia, Electrònica i Automàtica, Química i Biomèdica.

L'EUETIB treballa per a ser el Departament de R+D+I de les PIMEs del seu entorn.

Les PIMEs troben a l'EUETIB un complement ideal a les seves capacitats i necessitats de Recerca, Desenvolupament i Innovació. Treballar amb l'EUETIB és  tenir un departament d'enginyeria i projectes de més de 200 professionals d'alt nivell quan les necessites.

Per a les grans empreses, l'EUETIB ofereix acompanyament en projectes d'enginyeria i de recerca complexos.

Si vols més informació contacta amb nosaltres:

darrera modificació: Març 2015