Publicació d'ofertes per a titulats en Enginyeria Tècnica Industrial (ENGINYERS BCN)

El Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (ENGINYERS BCN) gestiona les ofertes laborals de la Borsa de treball per a titulats i estudiants matriculats de Treball Final de Grau, gràcies al conveni signat entre aquesta entitat i l'Escola d'Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona (EUETIB).

A través del Col·legi podrà tenir accés a un gestor propi d'ofertes que li permetrà tenir control sobre les seves demandes a l'hora de publicar-les i/o de modificar-les, de registrar-les i de rebre candidats.
Per tal de publicar les seves ofertes cal que es dirigeixi a:

on, en primer lloc haurà de tramitar la seva alta com a empresa usuària del sistema per posteriorment, crear la seva oferta de feina.

Per a qualsevol consulta pot contactar amb nosaltres al 93 496 14 20, ext. 1 o a l'adreça electrónica ocupacioipromocio@ebcn.cat

darrera modificació: Gener 2016