Passos a seguir per tramitar un conveni

Requisits indispensables per poder realitzar el conveni de cooperació educativa en un curs escolar
Documentació que cal presentar en el centre
Circumstàncies a tenir en compte per tramitar un conveni de cooperació educativa

• Estar matriculat en el Centre durant el present curs acadèmic
  • Tenir més de la meitat de la carrera aprovada (112,5 crèdits (pla 2002), 120 crèdits, en cas de Grau. En el cas del Màster en Energia, haver superat el rendiment del primer any acadèmic, 15 ECTS.
    L'estudiant ha de passar pel servei de cooperació educativa, situat a Gestió Acadèmica, i recollir la documentació (sol·licitud, conveni i pla de treball) que haurà d'omplir el responsable/representant de l'empresa i el seu tutor de les pràctiques a l’empresa i el mateix estudiant conjuntament.

Documentació que cal presentar en el centre
  • Imprès de conveni complimentat, en tots els seus camps posant cura en els punts 3 i 5 (3= hores, període i remuneració  5 = dades tutor empresa), signat i segellat per l’empresa i l’estudiant.
  • Pla de treball omplert i signat pel tutor de l’empresa (Annex I) i segellat per l’empresa.
    Sol·licitud omplert i signat per l'estudiant
En compensació pel treball realitzat per l’estudiant, l’empresa es compromet a pagar directament a l’estudiant una quantitat, en concepte de borsa o ajut a l’estudi.

El conveni s'ha de presentar sempre una setmana abans de començar les pràctiques. No s'acceptaran en cap cas convenis amb data de començament anterior a la data de presentació.

Un cop tramitat per l'Escola, l'estudiant es compromet a venir a recollir-lo i lliurar-li una còpia signada a l'empresa.

• Període establert per fer pràctiques en les empreses que es considera Curs Acadèmic Escolar, és el comprés entre el dia 15-9 de l’inici d’un curs fins al 14-9 de l'any següent.

• Totes les modificacions que es produeixin en les condicions inicials del conveni de cooperació educativa, així com les baixes definitives i les sol·licituds de pròrroga s’hauran de comunicar amb un mínim de 15 dies d’antelació.
  • No es podran acceptar modificacions d’un curs acadèmic finalitzat.
  • Els convenis s’han de presentar a Gestió Acadèmica, amb 7 dies d’antelació a la data d’inici de les pràctiques.
  • Qualsevol conveni que no estigui degudament complimentat, no serà acceptat.
  • Les empreses participants en els Programes de Cooperació Educativa signats amb la UPC, contribuiran al manteniment d’aquest servei amb un 15,70 % sobre el total aportat com a ajuts a l’estudi pels estudiants que hi participen L’overhead o despeses de gestió del 15,70, s’abonarà en el moment de rebre la factura. Les empreses rebran la factura directament des de la Unitat de Gestió de Convenis de Cooperació Educativa. Sobre aquest import s’aplica l’IVA (21%). Les empreses enviaran una fotocòpia del full d’ingrés fet a “La Caixa”, o be el xec expedit, a la Unitat de Gestió de Convenis de Cooperació Educativa, Plaça Eusebi Güell, 6 Edifici Vèrtex, Campus Nord (08034 Barcelona).
darrera modificació: Octubre 2014