Què cal fer per participar en un conveni?

Per accedir a una oferta de conveni de cooperació educativa és necessari:

Enviar el CV per correu electrònic a l'adreça euetib.practiques.empresaArrobaupc.edu (caldrà renovar i enviar el currículum cada quadrimestre)

L'empresa fa arribar a l'Escola el perfil de l'estudiant que necessita incorporar, així com les funcions que desenvoluparà. Des de l'Escola s'envien els CV d'aquells estudiants de la borsa que s'ajusten al perfil sol·licitat i que han demanat participar en la selecció. L'empresa es posa en contacte directe amb ells per tal de procedir a la selecció.

En el cas que hagis entrat en contacte directament amb l'empresa, et lliurem la documentació per tramitar el conveni corresponent. Ves a Passos a seguir per tramitar un conveni.

darrera modificació: Abril 2014