Reconeixement de crèdits

ENGINYERIA TÈCNICA (Pla 2002)

L'estudiant (pla 2002) que participa en un conveni de cooperació educativa, pot demanar el reconeixement de crèdits de lliure elecció, 1 per cada 30 hores de treball, amb un màxim de 6 crèdits i una sola vegada al llarg dels estudis.

En el cas que hi realitzis, a més de les pràctiques, el Projecte Final de Carrera a l’empresa podràs convalidar fins a un màxim de 12 crèdits optatius.

Per a més informació consulta l'apartat corresponent al reconeixement de crèdits  de la
Normativa Acadèmica Específica de l'EUETIB

L'estudiant haurà d'adjuntar a la instància, que haurà de recollir a Secretaria Acadèmica, la següent documentació:

• Còpia del Conveni de Cooperació Educativa ja finalitzat
  • Informe de l'empresa descrivint i valorant la tasca duta a terme per l'estudiant dins el període de conveni
Per al cas d'activitats lligades al desenvolupament del PFC, a més de la documentació anterior, també s'haurà d'adjuntar un informe del Director de Projecte. En aquest cas, els crèdits no s'atorgaran fins que el treball sigui avaluat amb una qualificació diferent de “Suspens” o “NP”.

GRAU (Pla 2009)

El nombre de crèdits assignats a pràctiques externes curriculars ha de ser un mínim de 12 i un màxim de 30 ECTS, que es consideren com una matèria optativa, i que es situen en la segona meitat del pla d'estudis.
En el cas dels estudiants adaptats al pla 2009, podran matricular 12 crèdits per practiques curriculars, considertas com a materia optativa.
Els crèdits ECTS corresponents a les pràctiques externes tenen assignada una equivalència de 30 hores per crèdit.
Les competències a adquirir amb la realització de la pràctica han d'estar vinculades amb els estudis que l'estudiant hagi matriculat.
L'estudiant  que participa en un conveni de cooperació educativa, i les seves practiques són CURRICULARS, 1 per cada 30 hores de treball, haurà de presentar un informe:

Informe de pràctiques
descrivint i valorant la tasca duta a terme per l'estudiant dins el període de conveni.

Una vegada obtinguts tots els crèdits del pla d'estudis que l'estudiant/a estigui cursant, l'estudiant es considera titulat, i el conveni s'entendrà rescindit.

Més informació, AQUI!

MÀSTER (Pla 2013)

El nombre de crèdits assignats a pràctiques externes curriculars és 15 ECTS, que es consideren com una matèria optativa.
L'estudiant  que participa en un conveni de cooperació educativa, i les seves practiques són CURRICULARS, 15 crèdits,  haurà d'adjuntar a la instància, que haurà de recollir a Gestió Acadèmica, la següent documentació:

Informe de pràctiques

Més informació, AQUI!