Borsa de treball-Ofertes laborals per titulats (Enginyers BCN)

Aquest servei va dirigit als titulats que siguin Col·legiats i a tots/es els/les estudiants/es donats d’alta com a Precol·legiats al Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona i que estiguin matriculats de TFG.

L’objectiu principal d’aquest servei és fomentar la inserció laboral dels titulats quan finalitzen la carrera.
En aquesta direcció, des de l’Oficina del Col·legi gestionem i donem divulgació de les ofertes laborals que arriben a l’escola i al col·legi, donem a conèixer el servei a les empreses per incrementar el nombre d’ofertes i assessorem a les empreses sobre els perfils professionals, competències, salaris dels enginyers tècnics industrials.

Sol·licitar alta de la Borsa de Treball a: colmosArrobaebcn.cat

darrera modificació: Maig 2013